Portal używa plików cookies (tzw. ciasteczek).
Korzystając z serwisu internetowego www.uniqa.pl wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Przeczytaj
  1. Ogarnij chaos

    Kluczem do zdrowego trybu życia jest organizacja. Skoro brakuje Ci czasu na przygotowywanie potraw, może to oznaczać, że nie zarządzasz nim zbyt dobrze. Wydzielenie czasu na ugotowanie i zjedzenie czegoś nie powinno przysporzyć większych problemów. Ważna jest konsekwencja, która zapewni w zamian chwilę spokoju nad talerzem czegoś pysznego. Po garść inspiracji sięgnij tu: http://goo.gl/FiJJpT.

  2. Mniej znaczy więcej

    Podstawową zasadą zdrowego jedzenia są małe porcje, jedzone często. Paradoksalnie, jedząc częściej chudniemy, gdyż przyzwyczajamy organizm do szybszej przemiany materii, a gdy dodatkowo dostarczamy mu mniej pokarmu, efekt jest zaskakujący. Nie trzeba jeść dużo, by się najeść. Wystarczy ilość, która zmieści się w dwóch garściach. Ważne jest też, by jeść powoli i o stałych porach. Podjadanie przed zaśnięciem nie jest najzdrowszym pomysłem.

  3. Tłuszcze nienasycone

    Zdrowa dieta to taka, która jest bogata w tłuszcze nienasycone – proste! A te występują w roślinach, orzechach, ziarnach, rybach i owocach morza. Zamiast chipsów, przegryzaj orzechy włoskie, a schabowego smażonego na smalcu, zastąp łososiem bogatym w kwasy omega-3 gotowanym na parze. Do sałatek dolewaj oliwy extra virgin. A co robić z innymi olejami? Tu znajdziesz inspiracje: http://goo.gl/N2qEu6

  4. Nieprzetworzone

    Na sklepowych półkach jest coraz więcej produktów przetworzonych, najeżonych konserwantami i barwnikami. By odżywiać się zdrowo, należy ich unikać, gdyż badania coraz częściej wykazują, że to właśnie one mogą powodować nowotwory. A więc raczej świeże warzywa niż mrożonki, domowo robione sosy niż te ze słoików, własne wypieki zamiast gotowych ciast, etc.

  5. Dbaj o równowagę

    Aby dieta była zrównoważona, należy dbać o prawidłowe zbilansowanie kwasów i zasad dostarczanych z pożywieniem. Optymalne pH organizmu wynosi 7,35-7,45, wszystkie wartości powyżej i poniżej mogą być niebezpieczne. Najlepiej, by 80% spożywanych produktów było zasadotwórcze, a pozostałe 20% kwasotwórcze. Pod tym linkiem znajdziesz listę produktów zasado- i kwasotwórczych: http://goo.gl/HZNkFk

mój doradca

Rekomendowane produkty


Rekomendowane produkty

Poznaj ubezpieczenia UNIQA proponowane specjalnie dla Ciebie:

Mężczyna podrzuca syna leżąc na kanapie

Pakiet Bezpieczeństwa

  • Ubezpieczenie na życie w trzech wariantach
  • Assistance medyczny
Dowiedz się więcej
Kobieta na fotelu

Twój DOM Plus

  • Ubezpieczenie mieszkania lub domu
  • Home Assistance gratis
Dowiedz się więcej

Masz pytania?

Zadzwoń lub napisz.

tel: 801 597 597
tel: 42 66 66 500

Koszt połączenia: wg taryfy operatora.

centrala@uniqa.pl Znajdż placówkę

<< Przewiń w dół

Przewiń w górę >>