Kogo ubezpieczamy? (grupa docelowa)
Ubezpieczenie Kontynenty Business Travel skierowane jest do przedsiębiorców wysyłających swoich pracowników w zagraniczne podróże służbowe lub do klientów indywidualnych.
Jest kompleksowym pakietem przeznaczonym dla osób, które podczas swoich zagranicznych podróży chcą się czuć pewnie i bezpiecznie. Nasze ubezpieczenie chroni Cię przed finansowymi skutkami nagłych zdarzeń losowych w trakcie pobytu za granicą.
Ubezpieczenie jest dostępne w 5 wariantach, w zależności od sum i zakresu ochrony ubezpieczeniowej zawiera m.in. ubezpieczenie kosztów leczenia wraz z assistance, NNW, bagażu podróżnego, odpowiedzialności cywilnej.
Ubezpieczenie Kontynenty Business Travel jest dostępne w dwóch formach:
- w formie polisy imiennej z okresem ochrony ubezpieczeniowej na pół roku lub rok; Ubezpieczony może wyjechać za granicę w trakcie trwania ochrony ubezpieczeniowej dowolną ilość razy - jednorazowa podróż zagraniczna nie może jednak przekroczyć 60 dni,
- w formie polisy otwartej z limitem osobodni.
Po opłaceniu dodatkowej składki, ubezpieczenie może zostać rozszerzone o następujące zakresy: następstwa chorób przewlekłych i nowotworowych, praca fizyczna.
Uwaga: kierowcy nie są traktowani jak osoby wykonujące pracę fizyczną i nie podlegają zwyżce z tego tytułu.
Zachęcamy do kontaktu z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży, który służy pomocą w dostosowaniu właściwego wariantu ubezpieczenia do potrzeb każdego Ubezpieczonego. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by polisa była idealnie dopasowana do indywidualnych wymagań klienta.
Uwaga!
Każda polisa turystyczna UNIQA zawierająca ryzyko kosztów leczenia (KL) chroni na wypadek zarażenia się wirusem podczas pobytu za granicą. Pokrywamy koszty leczenia nagłego zachorowania w podróży. PANDEMIA I EPIDEMIA są włączone w zakres ochrony ubezpieczeniowej bez dodatkowej zwyżki składki.
Gdzie można kupić
Aleksandra Tymoszczuk
Menedżer ds.Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
aleksandra.tymoszczuk@uniqa.pl
Beata Gawęda - Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
beata.gaweda@uniqa.pl
Krystyna Dolatowska – Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
krystyna.dolatowska@uniqa.pl
Agnieszka Skimina – Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
agnieszka.skimina@uniqa.pl
Kamilla Osowska
Menedżer ds.Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
kamilla.osowska@uniqa.pl
Katarzyna Szepczyńska - Dyrektor Działu Ubezpieczeń Turystycznych i Osobowych
katarzyna.szepczynska@uniqa.pl
Jak zgłosić szkodę?
Miejsce i sposób zgłaszania szkody uzależniony jest od daty zakupu ubezpieczenia oraz firmy w jakiej zostało kupione ubezpieczenie:
Wszystkie szkody powinny być zgłaszane do ISON Care Sp. z o.o. (firmy likwidujące szkody w imieniu UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.) w ciągu 7 dni od powrotu z podróży.
Likwidacja szkód odbywa się przez wyspecjalizowane Centrum Alarmowe
ISON CARE Sp. z o.o.
ul. Sienna 73, 00-833, Warszawa tel. +48 22 599 91 85, lub sms +48 661 001 601
Centrum Alarmowe czynne 7 dni w tygodniu 24 h.
Zgłaszanie szkód po powrocie z imprezy w godzinach 9.00 -17.00.
W przypadku pytań zadzwoń - Infolinia UNIQA 22 599 95 22
Wszystkie szkody powinny być zgłaszane do Inter Partner Assistance (firmy likwidujące szkody w imieniu UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.) w ciągu 7 dni od powrotu z podróży.
Likwidacja szkód odbywa się przez wyspecjalizowane Centrum Alarmowe
INTER PARTNER ASSISTANCE POLSKA S.A.
ul. Prosta 68, 00-838, Warszawa tel. (022) + 48 (22) 575 90 80, fax: + 48 ( 22) 575 90 82.
Centrum Alarmowe czynne 7 dni w tygodniu 24 h.
Zgłaszanie szkód po powrocie z imprezy w godzinach 9.00 -17.00.
W przypadku pytań zadzwoń - Infolinia UNIQA 22 599 95 22
Nie wiesz lub nie pamiętasz w jakim towarzystwie kupowałeś ubezpieczenie? Przejdź do zakładki pomoc i obsługa: