Masz moc na hejt
Celem akcji jest edukowanie, wsparcie ofiar i zapobieganie cyberprzemocy, która dotyka dzieci w wieku szkolnym oraz młodzież i studentów. Warsztaty, wideoporady i ubezpieczenie NNW szkolne z ochroną na wypadek hejtu w Internecie to tylko niektóre elementy akcji “Masz moc na hejt”. Dodatkowym zadaniem jest również edukacja rodziców i nauczycieli, a także pomoc dzieciom dotkniętym przemocą w sieci.
,,UNIQA od lat angażuje się w działania edukacyjne i komunikacyjne związane z problemem hejtu w Internecie. Chcemy być marką, która wsłuchuje się w głos klienta i reaguje na problemy szybko zmieniającego się świata. Życie dzieci i nastolatków w coraz większym stopniu przenosi się do sieci co sprawia, że są oni coraz bardziej narażeni m.in. na hejt w Internecie.”
Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA