Ubezpieczenie turystyczne dla biur podróży dostępne w ofercie AXA Ubezpieczenia TUiR S.A.
Organizujesz wyjazdy turystyczne, jesteś właścicielem biura podróży?
- ubezpieczenie Kontynenty to produkt dedykowany właśnie dla Twojej firmy.
Grupą docelową dla Produktu Kontynenty są Organizatorzy Turystyki, którzy zgodnie z Ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych mają obowiązek ubezpieczenia swoich klientów
w zakresie kosztów leczenia i NNW.
Uwaga!
Każda polisa turystyczna AXA zawierająca ryzyko kosztów leczenia (KL) chroni na wypadek zarażenia się wirusem podczas pobytu za granicą. Pokrywamy koszty leczenia nagłego zachorowania w podróży. PANDEMIA I EPIDEMIA są włączone w zakres ochrony ubezpieczeniowej bez dodatkowej zwyżki składki.
Ubezpieczenie zapewnia kompleksową ochronę klientom biur podróży, chroni ich przed skutkami nagłych zachorowań, nieszczęśliwych wypadków lub innych zdarzeń losowych podczas wyjazdów turystycznych. Ubezpieczenie zapewnia pomoc Centrali Alarmowej, dostępnej 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Centrala przejmuje opiekę nad ubezpieczonym, organizuje pomoc medyczną i transport, gwarantuje pokrycie kosztów leczenia bez konieczności angażowania środków pieniężnych klienta.
Zachęcamy do zapoznania się z Ogólnymi warunkami ubezpieczenia podróży Kontynenty. Kierownik sprzedaży właściwy dla Państwa regionu, służy pomocą w zakresie:
- nawiązania współpracy z AXA,
- pomoże dostosować właściwy wariant ubezpieczenia Kontynenty do potrzeb biura podróży.
W naszej ofercie znajdują się następujące rodzaje ubezpieczeń:
Kontynenty - ubezpieczenie klientów podczas ich wyjazdów zagranicznych. Produkt swoim zakresem oraz sumami ubezpieczenia może być dostosowany do profilu działalności każdego biura podróży. Jest adresowany zarówno do biur podróży organizujących wyjazdy w Europie, jak i na całym świecie, biur specjalizujących się w wyjazdach letnich czy też zimowych, podmiotów zajmujących się turystyką młodzieżową, kursami językowymi, wyjazdami motywacyjnymi, turystyką pielgrzymkową.
Ubezpieczenie Kontynenty obejmuje:
- Koszty leczenia i assistance ( w tym: koszty transportu za granicą i transportu zwykłego lub medycznego do kraju zamieszkania, pełen zakres assistance niezbędny podczas pobytu za granicą),
- Następstwa nieszczęśliwych wypadków,
- Bagaż podróżny,
- Odpowiedzialność cywilną w życiu prywatnym.
Posiadamy również ubezpieczenia opcjonalne:
- Koszty rezygnacji z imprezy turystycznej,
- Pakiet narciarski ( zawierający ubezpieczenie OC podczas uprawiania sportu, ubezpieczenie sprzętu sportowego, ubezpieczenie kosztów ratownictwa ),
- Ubezpieczenie sportów wysokiego ryzyka, sportów ekstremalnych czy zawodowe i wyczynowe uprawianie sportu,
- Ubezpieczenie następstw chorób przewlekłych i nowotworowych.
Pytania i odpowiedzi w kontekście COVID-19
Najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące zakresu ubezpieczenia kosztów leczenia oraz rezygnacji z podróży w kontekście pandemii Covid-19.
W zakresie ubezpieczeń podroży AXA TUiR S.A. traktuje nagłe zachorowanie na Covid – 19, jak każde inne nagłe zachorowanie.
TAK – jeżeli powodem rezygnacji jest nagłe zachorowanie na Covid-19. Sam wynik testu przesiewowego nie spełnia definicji nagłego zachorowania.
TAK – Jeżeli powodem rezygnacji osoby bliskiej jest nagłe zachorowanie na Covid-19. Sam wynik testu przesiewowego nie spełnia definicji nagłego zachorowania.
NIE – kwarantanna nie jest objęta ochroną ubezpieczeniową.
NIE - powodem rezygnacji może być nagłe zachorowanie potwierdzone dokumentacją medyczną – sama podwyższona temperatura nie jest powodem do uzyskania odszkodowania (zwrotu poniesionych kosztów). Jeżeli Ubezpieczony zachoruje przed wylotem na COVID-19 i zostanie to potwierdzone diagnozą medyczną - to takie zdarzenie jest nagłym zachorowaniem i jest objęte ubezpieczeniem./p>
...ubiegać się o zwrot dotychczas poniesionych kosztów w ramach ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji?
NIE – tutaj nie mamy do czynienia z rezygnacją z podróży tylko z przerwaniem podróży. Ubezpieczenie musi przewidywać wariant nie tylko rezygnacji ale i przerwania podróży. Jeżeli powodem przerwania podróży jest nagłe zachorowanie to Ubezpieczyciel zwraca koszty wcześniejszego powrotu do Polski i koszty niewykorzystanych świadczeń.
...stosowny dokument zawierający datę objęcia kwarantanną podczas której przypada wyjazd - czy w takiej sytuacji otrzymam zwrot kosztów za niewykorzystany wyjazd?
TAK – jeżeli wystąpiło nagłe zachorowanie na COVID 19. Jeżeli jest tylko sam test przesiewowy i izolacja – takie ryzyko nie jest objęte ochrona ubezpieczeniową, gdyż nie spełnia definicji nagłego zachorowania.
….datę objęcia kwarantanną podczas której przypada wyjazd ale nie zdiagnozowano u mnie Covid-19 - czy w takiej sytuacji otrzymam zwrot kosztów za niewykorzystany wyjazd?
NIE – brak tutaj stwierdzonego nagłego zachorowania, potwierdzonego badaniami. Kwarantanna nie jest objęta ochroną ubezpieczeniową.
Jeżeli wystąpiło nagłe zachorowanie za granicą , AXA pokrywa koszty leczenia jaki i inne świadczenia wynikające z sytuacji Ubezpieczonego np. koszty powrotu do Polski w przypadku gdy pierwotny środek transportu nie może być wykorzystany. Sam wynik testu przesiewowego nie spełnia definicji nagłego zachorowania.
Jeśli jest konieczność odbycia kwarantanny poza granicami RP bez nagłego zachorowania na Covid-19, AXA nie pokrywa kosztów późniejszego powrotu i pobytu na kwarantannie.
Kontakt
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa
Małgorzata Jakuta – Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
malgorzata.jakuta@axa.pl
tel. +48 22 555 05 62
Anna Rutecka - Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
anna.rutecka@axa.pl
Tel.: +22 555 05 75
ul. Królewska 57
30-081 Kraków
Beata Gawęda - Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
beata.gaweda@axa.pl
Tel.: +12 376 97 10
Anna Przybytek - Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
anna.przybytek@axa.pl
Tel.: +12 376 97 12
ul. Kossutha 9
40-844 Katowice
Krystyna Dolatowska – Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
krystyna.dolatowska@axa.pl
+48 32 720 07 14
Anna Broda – Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
anna.broda@axa.pl
+48 32 720 07 40
Pl. Wiosny Ludów 2 (wejście E od ul. Strzeleckiej, piętro 3)
61-831 Poznań
Agnieszka Skimina – Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
agnieszka.skimina@axa.pl
Tel: 61/ 625 03 20
Monika Tyrra – Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych
monika.tyrra@axa.pl
Tel: 61/ 625 03 18
ul .C.K Norwida 4
80-280 Gdańsk
Gorczyca Olga - Główny Specjalista ds. Ubezpieczeń Turystycznych
tel.: +48 662 190 556
olga.gorczyca@axa.pl
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa
Departament Ubezpieczeń Turystycznych
Katarzyna Szepczyńska - Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Turystycznych
katarzyna.szepczynska@axa.pl
tel. +48 22 555 05 42