Płatności
Co chcesz wiedzieć?
Informacje o wysokości składki ubezpieczeniowej oraz terminy płatności znajdziesz w dokumencie polisy lub na koncie mojaUNIQA.
Możesz też wypełnić formularz , a skontaktujemy się z Tobą w sprawie płatności.
Płatności sprawdzisz w koncie mojaUNIQA.
Możemy oddzwonić z informacją o stanie Twoich płatności.
Zamów kontakt przez formularz online.
Zapłaty składki ubezpieczeniowej możesz dokonać poprzez:
- przelew bankowy (numer konta bankowego, na który powinieneś wpłacić składkę, znajdziesz na polisie)
- szybki przelew online (link do płatności znajdziesz w koncie mojaUNIQA)
- kartą płatniczą VISA, VISA Electron, MasterCard Electronic, Maestro.
W celu uzyskania zwrotu składki z polisy wypełnij formularz on-line. Zwrot składki z polisy należy Ci się w przypadku:
- Złomowania/ wyrejestrowania pojazdu
- Odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni od zawarcia ubezpieczenia
- Sprzedaży pojazdu - w zakresie ubezpieczeń dobrowolnych oraz OC - jeżeli nowy nabywca wypowie polisę OC
- Podwójnego ubezpieczenia
O zwrot składki może się ubiegać jedynie osoba ubezpieczająca pojazd.
W celu otrzymania zwrotu składki z polisy wypełnij formularz online.
Prosimy o terminowe uregulowanie wpłat, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie ubezpieczeniowej.
W razie nieopłacenia w terminie składki należnej z tytułu umowy ubezpieczenia UNIQA może wezwać do jej zapłaty. W przypadku braku płatności w terminie określonym na wezwaniu ubezpieczenia dobrowolne ulegną rozwiązaniu z dniem następnym.
UNIQA może też rozpocząć postępowanie windykacyjne w celu uzyskania zaległej raty składki.