Zgłoś szkodę
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej BLS
Ważne wskazówki
Zapoznaj się zanim wypełnisz formularz!
Z możliwości bezpośredniej likwidacji szkód możesz skorzystać, gdy :
- Poszkodowany posiada ważną polisę OC w UNIQA, a sprawca jest ubezpieczony w TU należącym do systemu BLS (PZU, LINK 4, ERGO Hestia (MTU), ALLIANZ (polisy zawarte w AVIVA), WARTA, WIENER (Gothaer)).
- Do kolizji doszło na terenie Polski, brały w niej udział tylko dwa samochody i nikt nie doznał uszczerbku na zdrowiu.
- Szacowana wartość szkody nie przekracza 30 tys. zł.
- Posiadasz oświadczenie spisane ze sprawcą lub notatkę policyjną.
Przed zgłoszeniem szkody przygotuj:
- informacje dotyczące danych osobowych uczestników zdarzenia
- dowód rejestracyjny uszkodzonego pojazdu
- notatkę policyjną lub oświadczenie spisane ze sprawcą (jeśli zostały sporządzone)
- poglądowe zdjęcia widocznych uszkodzeń
W przypadku szkód zgłaszanych z ubezpieczenia OC, dla pojazdów o wieku nie większym niż 15 lat, zapraszamy do skorzystania z naprawy bezgotówkowej w naszej sieci naprawczej. Gwarantujemy:
- wysoką jakość usług
- odbiór uszkodzonego samochodu ze wskazanego miejsca
- możliwość umówienia się na dogodny termin
- bezpłatny pojazd zastępczy na czas naprawy.
Mapę naszych warsztatów znajdujesz tutaj.
W celu zorganizowania bezpłatnego pojazdu zastępczego na zasadny czas naprawy zadzwoń pod numer:
(+48) 22 589 90 66 (godziny pracy konsultantów PN - PT 08:30 – 16:00)
Sprawdź zasady wynajmu pojazdy zastępczego