Wszystkie dane, o które prosimy w formularzu są niezbędne do poprawnego przyjęcia zgłoszenia.  Dane  przekazane w formularzu są bezpieczne - szczegóły w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych na www.uniqa.pl/dane-osobowe/ oraz na www.uniqa.pl/bezpieczenstwo.

Z możliwości bezpośredniej likwidacji szkód możesz skorzystać, gdy :

  • Poszkodowany posiada ważną polisę OC w UNIQA, a sprawca jest ubezpieczony w TU należącym do systemu BLS (PZU, LINK 4, ERGO Hestia (MTU), ALLIANZ (polisy zawarte w AVIVA), WARTA, WIENER (Gothaer)).
  • Do kolizji doszło na terenie Polski, brały w niej udział tylko dwa samochody i nikt nie doznał uszczerbku na zdrowiu.
  • Szacowana wartość szkody nie przekracza 30 tys. zł.
  • Posiadasz oświadczenie spisane ze sprawcą lub notatkę policyjną.

W dalszym procesie likwidacji szkody mogą być potrzebne dokumenty:

  • Notatka policyjna lub oświadczenie spisane ze sprawcą
  • Wyrok sądu lub postanowienie z prokuratury (jeśli jesteś w ich posiadaniu)
  • Poglądowe zdjęcia widocznych uszkodzeń

 

Jeśli posiadasz nagranie z videorejestratora lub monitoringu, zachowaj je przez rok od zdarzenia. W razie potrzeby, poprosimy Cię o jego udostępnienie. Nagrania z monitoringu (np. na parkingu sklepu) mogą być przechowywane przez krótki czas. Zabezpiecz je szybko, jeśli Twoim zdaniem dokumentują przebieg zdarzenia.

    W przypadku szkód zgłaszanych z ubezpieczenia OC, dla pojazdów o wieku nie większym niż 15 lat, zapraszamy do skorzystania z naprawy bezgotówkowej w naszej sieci naprawczej. Gwarantujemy:

    • wysoką jakość usług
    • odbiór uszkodzonego samochodu ze wskazanego miejsca
    • możliwość umówienia się na dogodny termin
    • bezpłatny pojazd zastępczy na czas naprawy

    Odwiedź Mapę naszych warsztatów.

    W celu zorganizowania bezpłatnego pojazdu zastępczego na zasadny czas naprawy zadzwoń pod numer:

     (+48) 22 589 90 66 (godziny pracy konsultantów pon. – pt. w godz: 09:00 – 17:00)


    Sprawdź zasady wynajmu pojazdy zastępczego.