Wszystkie dane, o które prosimy w formularzu są niezbędne do poprawnego przyjęcia zgłoszenia. Dane przekazane w formularzu są bezpieczne - szczegóły w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych na www.uniqa.pl/dane-osobowe/ oraz na www.uniqa.pl/bezpieczenstwo.
Z możliwości bezpośredniej likwidacji szkód możesz skorzystać, gdy :
- Poszkodowany posiada ważną polisę OC w UNIQA, a sprawca jest ubezpieczony w TU należącym do systemu BLS (PZU, LINK 4, ERGO Hestia (MTU), ALLIANZ (polisy zawarte w AVIVA), WARTA, WIENER (Gothaer)).
- Do kolizji doszło na terenie Polski, brały w niej udział tylko dwa samochody i nikt nie doznał uszczerbku na zdrowiu.
- Szacowana wartość szkody nie przekracza 30 tys. zł.
- Posiadasz oświadczenie spisane ze sprawcą lub notatkę policyjną.
W dalszym procesie likwidacji szkody mogą być potrzebne dokumenty:
- Notatka policyjna lub oświadczenie spisane ze sprawcą
- Wyrok sądu lub postanowienie z prokuratury (jeśli jesteś w ich posiadaniu)
- Poglądowe zdjęcia widocznych uszkodzeń
Jeśli posiadasz nagranie z videorejestratora lub monitoringu, zachowaj je przez rok od zdarzenia. W razie potrzeby, poprosimy Cię o jego udostępnienie. Nagrania z monitoringu (np. na parkingu sklepu) mogą być przechowywane przez krótki czas. Zabezpiecz je szybko, jeśli Twoim zdaniem dokumentują przebieg zdarzenia.
W przypadku szkód zgłaszanych z ubezpieczenia OC, dla pojazdów o wieku nie większym niż 15 lat, zapraszamy do skorzystania z naprawy bezgotówkowej w naszej sieci naprawczej. Gwarantujemy:
- wysoką jakość usług
- odbiór uszkodzonego samochodu ze wskazanego miejsca
- możliwość umówienia się na dogodny termin
- bezpłatny pojazd zastępczy na czas naprawy
W celu zorganizowania bezpłatnego pojazdu zastępczego na zasadny czas naprawy zadzwoń pod numer:
(+48) 22 589 90 66 (godziny pracy konsultantów pon. – pt. w godz: 09:00 – 17:00)