Zgłoś szkodę
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej BLS
Ważne wskazówki
Zapoznaj się zanim wypełnisz formularz!
Z możliwości bezpośredniej likwidacji szkód może skorzystać każdy klient, jeśli zgłaszane przez niego zdarzenie spełnia jednocześnie wszystkie poniższe kryteria:
- szkoda zgłaszana jest z ważnej polisy OC w UNIQA lub w innym polskim towarzystwie ubezpieczeniowym, które należy do systemu BLS (PZU, LINK 4, ERGO Hestia (MTU), ALLIANZ (polisy zawarte w AVIVA), WARTA, WIENER (Gothaer)).
- do kolizji doszło na terenie Polski, brały w niej udział tylko dwa samochody i nikt nie doznał uszczerbku na zdrowiu
- szkoda nie była wcześniej zgłaszana w żadnym innym towarzystwie, a osoba zgłaszająca występuje w roli właściciela poszkodowanego auta
- szacowana wartość szkody nie przekracza 30 tys. zł
Przed zgłoszeniem szkody przygotuj:
- informacje dotyczące danych osobowych uczestników zdarzenia
- dowód rejestracyjny uszkodzonego pojazdu
- notatkę policyjną lub oświadczenie spisane ze sprawcą (jeśli zostały sporządzone)
- poglądowe zdjęcia widocznych uszkodzeń
W przypadku szkód zgłaszanych z ubezpieczenia OC, dla pojazdów o wieku nie większym niż 15 lat, zapraszamy do skorzystania z naprawy bezgotówkowej w naszej sieci naprawczej. Gwarantujemy:
- wysoką jakość usług
- odbiór uszkodzonego samochodu ze wskazanego miejsca
- możliwość umówienia się na dogodny termin
- bezpłatny pojazd zastępczy na czas naprawy.
Mapę naszych warsztatów znajdujesz tutaj.
W celu zorganizowania bezpłatnego pojazdu zastępczego na zasadny czas naprawy zadzwoń pod numer:
(+48) 22 589 90 66 (godziny pracy konsultantów PN - PT 08:30 – 16:00)
Sprawdź zasady wynajmu pojazdy zastępczego