Assistance dla Klientów ubezpieczonych
przy czynszu w trudnych sytuacjach
Przymusowa przeprowadzka po szkodzie, konieczna pomoc ślusarza, elektryka lub hydraulika?
Jeśli masz assistance w UNIQA skontaktuj się z nami. Pomoc świadczymy 24/7.
Zadzwoń
+48 22 599 95 22
(opłata zgodna z taryfą operatora)
Ubezpieczenie SM i WM lub ubezpieczenie przy czynszu
Przed zgłoszeniem szkody przygotuj:
- oświadczenie osoby odpowiedzialnej za powstanie szkody
- zdjęcia uszkodzonego mienia
- dane spółdzielni lub zarządcy (nazwa, adres, nr telefonu, adres e-mail)
- protokół ze zdarzenia, sporządzony przez pracownika spółdzielni lub zarządcę budynku (jeśli jesteś w jego posiadaniu)
- wykaz uszkodzonych sprzętów z informacją o wartości i dacie zakupu
- rachunki za zakup lub kartę gwarancyjną
- dane dostawcy prądu (nazwa oraz adres)
- wykaz skradzionych przedmiotów z informacją o wartości i dacie zakupu
- dokument potwierdzający zgłoszenie zdarzenia na policję wraz z nr prowadzonej sprawy, nazwą i adresem jednostki policji
- rachunki lub faktury potwierdzające zakup skradzionych przedmiotów
- wykaz zniszczonych przedmiotów z informacją o wartości i dacie zakupu
- rachunki lub faktury potwierdzające zakup zniszczonych przedmiotów
- zdjęcia uszkodzonych przedmiotów
- jeżeli zdarzenie zostało zgłoszone na policję, dokument potwierdzający zgłoszenie wraz z numerem prowadzonej sprawy, nazwą i adresem jednostki policji (jeżeli to nie Ty zawiadomiłeś policję, podaj nam jedynie dane jednostki, którą przybyła na miejsce zdarzenia bądź prawdopodobnie zajmuje się sprawą).
OC spółdzielnia
i wspólnota
Uszkodzone mienie z polisy spółdzielni lub wspólnoty (np. zalanie, poszukiwanie przyczyn awarii, uszkodzony pojazd)
Obrażenia ciała/śmierć z polisy OC
spółdzielni lub wspólnot
np. poślizgnięcie na oblodzonym chodniku, upadek na nierównej nawierzchni.