Pytania i odpowiedzi
Serwis Twoje Konto OFE
Do logowania potrzebujesz UNIKOD’u, który możesz uzyskać korzystając z opcji „Jak otrzymać UNIKOD?”. Kliknij tutaj. Pełna instrukcja aktywacji konta znajduje się tutaj. Jeśli nie mamy Twojego adresu e-mail napisz na adres emerytury@uniqa.pl lub zadzwoń 22 599 95 22.
Aby odblokować dostęp do serwisu Twoje Konto OFE, skorzystaj z opcji „Nadanie nowego hasła”. Kliknij tutaj. W przypadku niepowodzenia zadzwoń na naszą infolinię 22 599 95 22.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła skorzystaj z opcji „Nadanie nowego hasła”. Kliknij tutaj. W przypadku niepowodzenia zadzwoń na naszą infolinię 22 599 95 22.
Twoje Konto OFE to dedykowany serwis internetowy, za pośrednictwem którego możesz szybko i bezpiecznie:
- zapoznać się z treścią Listu rocznicowego oraz Informacją o stanie rachunku niezwłocznie po ich wygenerowaniu przez fundusz;
- sprawdzić stan swojego rachunku w UNIQA OFE i historię dokonanych operacji;
- na bieżąco możesz kontrolować przekazywanie przez ZUS składek na Twój rachunek w funduszu, i w razie ich braku na koncie możesz dokonać ewentualnej reklamacji z ZUS-ie;
- dokonać zmiany swoich danych osobowych lub uzupełnisz brakujące dane, ustanowisz nowego beneficjenta lub zmienisz dane wskazanej już osoby;
- wysłać zapytanie do UNIQA OFE.
Pełna instrukcja aktywacji serwisu Twoje Konto OFE znajduje się tutaj.
Otwarty Fundusz Emerytalny - obsługa
List rocznicowy to informacja o środkach znajdujących się na Twoim rachunku w UNIQA OFE, terminach dokonanych wpłat składek i wypłat transferowych oraz o przeliczeniu tych składek i wypłat transferowych na jednostki rozrachunkowe. List zawiera również informację o wynikach działalności lokacyjnej funduszu.
Jesteśmy zobowiązani przygotować dla Ciebie list rocznicowy raz w roku. Dzięki serwisowi Twoje Konto OFE możesz zapoznać się z treścią listu rocznicowego niezwłocznie po jego wygenerowaniu. Zachęcamy Cię do aktywowania usługi Twoje Konto OFE i systematycznego z niej korzystania. To prosty, szybki i bezpośredni dostęp do informacji o Twoich środkach w UNIQA OFE.
Informacja o stanie rachunku to dokument określający pieniężna wartość środków zgromadzonych na Twoim rachunku w UNIQA OFE.
Informacja ta sporządzana jest na żądanie członka funduszu.
Jeżeli otrzymałeś korespondencję kierowaną do innego członka UNIQA OFE, prosimy o jej zwrot na nasz adres:
UNIQA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
ul. Chłodna 51,
00-867 Warszawa
Zmiana danych wymaga wypełnienia odpowiedniego formularza. Prawidłowo wypełniony i podpisany formularz prześlij e-mailowo na adres zmianadanych.ofe@uniqa.pl lub korespondencyjnie na adres:
UNIQA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
ul. Chłodna 51,
00-867 Warszawa
Zmiany dotyczące beneficjenta wymagają wypełnienia odpowiedniego formularza. Prawidłowo wypełniony i podpisany formularz prześlij e-mailowo na adres zmianadanych.ofe@uniqa.pl lub korespondencyjnie na adres:
UNIQA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
ul. Chłodna 51,
00-867 Warszawa
Jeżeli zmarły był w związku małżeńskim i między małżonkami nie było rozdzielności majątkowej, połowa środków zgromadzonych rachunku zmarłego członka UNIQA OFE w trakcie trwania małżeństwa, jest przekazywana na rachunek w funduszu emerytalnym współmałżonka.
Środki zgromadzone na rachunku zmarłego członka UNIQA OFE, które nie są należne współmałżonkowi, są przekazywane osobie lub osobom wskazanym imiennie przez członka UNIQA OFE (tzw. uposażonemu).
Jeżeli członek UNIQA OFE nie wskazał uposażonego, środki z OFE wchodzą do spadku i dziedziczą je spadkobiercy zmarłego członka.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.