Masz moc ratowania życia! AXA z nową kampanią społeczną
#maszmoc #pierwszapomoc #niestójratuj #jednożycie #beprepared #ratuj #AXA
Badania CBOS z 2017 roku pokazują, że w ciągu ostatnich dziesięciu lat znacząco poprawiła się samoocena Polaków w zakresie udzielania pierwszej pomocy. I to jest dobra wiadomość.
Obecnie dwie trzecie badanych deklaruje, że umiałoby w razie wypadku udzielić pierwszej pomocy. Gorsza jest taka, że tylko 19% z nich jest całkowicie pewnych swoich umiejętności w tej dziedzinie. AXA chce, aby osób, które pewnie się czują ze swoimi umiejętnościami było dużo więcej. Zwiększa więc zasięg swoich działań edukacyjnych, które prowadzi od 2015 roku i 15 czerwca ruszyła z nową kampanią pod hasłem #maszmoc. Agnieszka Dąbrowska, dyrektor customer experience, operacji i sprzedaży direct w AXA wyjaśnia:
Jesteśmy dużą firmą ubezpieczeniową, mamy ponad 3 miliony klientów, ponad 2 tysiące pracowników i agentów. Czujemy się odpowiedzialni i dlatego aktywnie podchodzimy do promowania bezpieczeństwa. Chcemy kształtować postawy, odruchy, i odwagę. Uczymy, obalamy mity, promujemy gotowość do udzielenia pierwszej pomocy medycznej. Mamy fantastycznego partnera, Centrum Szkoleniowe AdrenaLTika, z którym pracujemy od lat, zarażeni ich pasją staramy się zarażać innych. Każdy z nas może kiedyś zmienić bieg zdarzeń, zakręcić linię życia.
Co robi AXA? Prowadzi kampanię reklamową o pierwszej pomocy we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. W <LINK www.youtube.com/watch _blank>spocie</link> i <LINK www.youtube.com/watch _blank>filmie z udziałem pracowników</link> pokazuje, że wystarczy wykonać kilka prostych czynności, aby zwiększyć szansę uratowania komuś życia. Na stronie <LINK maszmoc.pl _blank>www.maszmoc.pl</link> są porady, które uczą i jednocześnie dodają odwagi, w tym e-book dla każdego, przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika. Ubezpieczyciel szkoli swoich pracowników, agentów i przyjaciół firmy. Wyposaża w defibrylatory biurowce, w których prowadzi działalność. Agnieszka Dąbrowska dodaje:
Nasze działania absolutnie mają sens, są warte czasu, energii i zaangażowania, jakie władamy w ten projekt. Pięć osób z AXA po jednodniowym kursie odważyło się podjąć procedurę ratującą życie. I to jest najważniejszy dowód.
Kampania jest równocześnie jedną z inicjatyw, poprzez które AXA wypełnia deklarację partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ podpisaną w 2017 roku w Ministerstwie Rozwoju.
Kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS. Spoty, które wyreżyserował Simon Ellis, wyprodukowało studio DOBRO, za ich postprodukcję odpowiada Platige Image. Media zaplanowała i zakupiła Arena Media.
Specjalny dedykowany kampanii serwis maszmoc.pl przygotowała agencja Labcon (należąca do Group One), która wraz z Value Media odpowiada za komunikację AXA w mediach cyfrowych.
Sprawdź więcej na <LINK maszmoc.pl _blank>maszmoc.pl</link>