Wybierz rodzaj zdarzenia, aby uzyskać pomoc:
Możesz złożyć wniosek o wypłatę świadczenia za zdarzenie będące następstwem nieszczęśliwego wypadków w poniższych sytuacjach:
- Śmierć Ubezpieczonego (w tym wypadku komunikacyjnego), udaru mózgu lub zawału serca
- Uszkodzenie ciała Ubezpieczonego
- Pobyt w szpitalu Ubezpieczonego ( także, gdy nie jest następstwem NW)
- Zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji
- Zwrot kosztów nabycia protez, nabycia lub wypożyczenia innych środków pomocniczych
- Śmierć rodzica Ubezpieczonego
- Zdiagnozowanie poważnego zachorowania
Szczegółową listę dokumentów, których będziemy potrzebować do podjęcia decyzji poznasz po wybraniu w formularzu właściwego zdarzenia. Do prawidłowej oceny Twojego zgłoszenia możemy potrzebować dodatkowej dokumentacji. Jeżeli będzie to konieczne, poinformujemy Cię o tym w kolejnych krokach.
Następstwa NW i choroby
Pobierz i uzupełnij poniższy wniosek o wypłatę świadczenia z ubezpieczenia OC w życiu prywatnym za zdarzenie będące następstwem nieszczęśliwego wypadków:
Wniosek o wypłatę odszkodowania z OC w życiu prywatnym.
Dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- Zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.szkolne@uniqa.pl
- lub listownie na adres: UNIQA TU SA, Szkody Szkolne, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
Lista wymaganych dokumentów znajduje się na trzeciej stronie wniosku OC. Do prawidłowej oceny Twojego zgłoszenia, możemy potrzebować dodatkowej dokumentacji. Jeżeli będzie to konieczne, poinformujemy Cię o tym w kolejnych krokach.
Jeżeli potrzebujesz pomocy w ramach świadczenia Ukąszenie przez kleszcza skontaktuj się z centrum alarmowym:
+48 22 599 91 86 (koszt połączenie zgodnie z taryfą operatora).
Ubezpieczenie szkolne w przypadku ukąszenia przez kleszcza gwarantuje:
- pokrycie kosztów wizyty lekarskiej związanej z usunięciem kleszcza – do kwoty 500 zł
- organizację i pokrycie kosztów badania kleszcza pod kątem nosicielstwa patogenów – do kwoty 500 zł
- refundację kosztów antybiotykoterapii – do kwoty 500 zł
Jeżeli potrzebujesz pomocy w ramach świadczenia Hejt w Internecie skontaktuj się z centrum alarmowym:
+48 22 529 85 31 (koszt połączenie zgodnie z taryfą operatora).
Ubezpieczenie przed hejtem w Internecie gwarantuje:
- Pomoc prawną (m.in. konsultację drogą elektroniczną, przygotowanie opinii prawnych)
- Pomoc specjalisty IT (zatrzymanie lub usunięcie dostępu do negatywnych lub bezprawnie udostępnionych treści o ubezpieczonym) w sytuacji naruszenia dobrego imienia lub prawa do prywatności w obszarze Internetu.