Wybierz rodzaj zdarzenia, aby uzyskać pomoc:

Możesz złożyć wniosek o wypłatę świadczenia za zdarzenie będące następstwem nieszczęśliwego wypadków w poniższych sytuacjach:
 

  • Śmierć Ubezpieczonego (w tym wypadku komunikacyjnego), udaru mózgu lub zawału serca
  • Uszkodzenie ciała Ubezpieczonego
  • Pobyt w szpitalu Ubezpieczonego ( także, gdy nie jest  następstwem NW)
  • Zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji 
  • Zwrot kosztów nabycia protez, nabycia lub wypożyczenia innych środków pomocniczych
  • Śmierć rodzica Ubezpieczonego
  • Zdiagnozowanie poważnego zachorowania

Szczegółową listę dokumentów, których będziemy potrzebować do podjęcia decyzji poznasz po wybraniu w formularzu właściwego zdarzenia. Do prawidłowej oceny Twojego zgłoszenia możemy potrzebować dodatkowej dokumentacji. Jeżeli będzie to konieczne, poinformujemy Cię o tym w kolejnych krokach.

Pobierz i uzupełnij poniższy wniosek o wypłatę świadczenia z ubezpieczenia OC w życiu prywatnym za zdarzenie będące następstwem nieszczęśliwego wypadków:

Wniosek o wypłatę odszkodowania z OC w życiu prywatnym.
 

Dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

  • Zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.szkolne@uniqa.pl
  • lub l​​​​​istownie na adres: UNIQA TU SA, Szkody Szkolneul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Lista wymaganych dokumentów znajduje się na trzeciej stronie wniosku OC. Do prawidłowej oceny Twojego zgłoszenia, możemy potrzebować dodatkowej dokumentacji. Jeżeli będzie to konieczne, poinformujemy Cię o tym w kolejnych krokach.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w ramach świadczenia Ukąszenie przez kleszcza skontaktuj się z centrum alarmowym:

+48 22 599 91 86  (koszt połączenie zgodnie z taryfą operatora).
 

Ubezpieczenie szkolne w przypadku ukąszenia przez kleszcza gwarantuje:

  • pokrycie kosztów wizyty lekarskiej związanej z usunięciem kleszcza – do kwoty 500 zł
  • organizację i pokrycie kosztów badania kleszcza pod kątem nosicielstwa patogenów – do kwoty 500 zł
  • refundację kosztów antybiotykoterapii – do kwoty 500 zł

Jeżeli potrzebujesz pomocy w ramach świadczenia Hejt w Internecie skontaktuj się z centrum alarmowym:
+48 22 529 85 31 (koszt połączenie zgodnie z taryfą operatora).
 

Ubezpieczenie przed hejtem w Internecie gwarantuje:

  • Pomoc prawną (m.in. konsultację drogą elektroniczną, przygotowanie opinii prawnych)
  • Pomoc specjalisty IT (zatrzymanie lub usunięcie dostępu do negatywnych lub bezprawnie udostępnionych treści o ubezpieczonym) w sytuacji naruszenia dobrego imienia lub prawa do prywatności w obszarze Internetu.