Ważne wskazówki
Zapoznaj się zanim wypełnisz formularz!
Jeśli Twój bank lub inna instytucja wymagają ustanowienia cesji do zawartej polisy lub zmieniają się dane cesjonariusza, wypełnij formularz podając następujące informacje:
- nazwa i adres siedziby,
- NIP i REGON,
- numer rachunku, na który spłacasz kredyt.
Po wprowadzeniu przez nas danych na polisie, wyślemy dokument cesji oraz polisy na adres e-mail lub w przypadku braku adresu email - pocztą tradycyjną.
Usunięcie cesji jest możliwe jedynie na podstawie zaświadczenia o całkowitej spłacie kredytu lub zniesieniu cesji.
Pamiętaj !
Koniecznie dołącz w formularzu powyższy dokument potwierdzający całkowitą spłatę kredytu. Po wprowadzeniu przez nas zmian na polisie, wyślemy aneks do polisy na adres e-mail lub w przypadku braku adresu email - pocztą tradycyjną.
Zgłoś lub znieś cesję
Chcesz zgłosić lub znieść cesję?
Nie musisz tego robić w jednym z naszych oddziałów.