Zgłoś lub znieś cesję
Chcesz zgłosić lub znieść cesję? Nie musisz tego robić w jednym z naszych oddziałów.
Jeśli Twój bank lub inna instytucja wymagają ustanowienia cesji do zawartej polisy lub zmieniają się dane cesjonariusza, wypełnij formularz, w treści wiadomości podając dane cesjonariusza:
- nazwę,
- adres siedziby,
- NIP,
- REGON
- numer rachunku, na który spłacasz kredyt.
Po wprowadzeniu podanych przez Ciebie danych, wyślemy dokument cesji na adres e-mail podany przez Ciebie przy zawarciu umowy lub - w przypadku braku adresu email - pocztą tradycyjną.
Usunięcie Cesji
Usunięcie cesji jest możliwe jedynie na podstawie zaświadczenia o całkowitej spłacie kredytu lub zniesieniu cesji. Wyślij do nas wiadomość i załącz kopię dokumentu potwierdzającego spłatę kredytu lub zniesienie cesji. Po dokonaniu stosownych zmian, wyślemy aneks do polisy na adres e-mail podany przy zawarciu umowy ubezpieczenia lub - w przypadku braku adresu email - pocztą tradycyjną.