Kariera we własnej sieci sprzedaży
Praca w ubezpieczeniach jest dla osób, które lubią ludzi. Empatia i umiejętność budowania relacji są w niej bardzo ważne. Klient, wybierając ubezpieczenie, szuka osoby, której może zaufać. Dlatego do naszego zespołu zapraszamy osoby, które podobnie na to patrzą. Przyłącz się do nas jeśli cenisz sobie niezależność, chcesz być doceniany za wyniki swojej pracy i rozwijać się. Zobacz co o współpracy z nami, zaufaniu, przepisie na sukces w biznesie i pasjach mówią nasi przedstawiciele.
Co nas wyróżnia
Znana marka
UNIQA jest obecna w Polsce od 20 lat. W 2021 r. połączyliśmy się z AXA i stworzyliśmy piątą co do wielkości grupę ubezpieczeniową w kraju. Nasza marka została wyróżniona godłem Superbrands.
Oferta produktowa
To nasza siła – szeroka gama nowoczesnych i konkurencyjnych produktów m.in.: ubezpieczeń życiowych, grupowych, majątkowych i rozwiązań zabezpieczających finansową przyszłość.
Zasady i standardy współpracy
Pracujemy w oparciu o przejrzyste i jednolite zasady współpracy, wewnętrzne regulacje i kodeks etyki. Twój czas pracy jest elastyczny i pozwoli Ci łączyć życie prywatne i zawodowe.
Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
Obejmiemy Cię atrakcyjnym systemem wynagrodzeń. Dodatkowo możesz liczyć na nielimitowane premie i bonusy za realizację wyników oraz konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami.
Możliwość awansu
i rozwoju kariery
Stawiasz na ciągły rozwój? Super! Promujemy awanse wewnętrzne i dajemy możliwość rozwoju kariery poziomo lub pionowo.
Szkolenia i doskonalenie zawodowe
Kładziemy duży nacisk na rozwój i doskonalenie zawodowe. Nowym osobom w branży zapewniamy naukę zawodu. Organizujemy liczne szkolenia zawodowe, dzięki którym rozwiniesz swoje kompetencje.
Profesjonalne wsparcie
Zapewniamy wsparcie merytoryczne i opiekę menedżera na każdym etapie Twojego rozwoju. Stawiamy na indywidualne podejście do współpracowników. Pomagamy budować sieć kontaktów sprzedażowych.
Ogólnopolska sieć sprzedaży
Mamy rozbudowaną własną sieć sprzedaży, którą tworzy 515 przedstawicieli ubezpieczeniowych oraz 60 menedżerów i dyrektorów. Nasze oddziały znajdują się w 28 miejscowościach.
Kim jest przedstawiciel ubezpieczeniowy
To osoba, która lubi pracę z ludźmi, jest otwarta, empatyczna i wzbudza zaufanie. Potrafi słuchać i rozumie czym jest potrzeba bezpieczeństwa. Praca przedstawiciela to m.in. budowanie wśród klientów świadomości jak ważne jest zabezpieczenie finansowe na przyszłość. Przedstawiciel zapewnia klientowi obsługę na najwyższym poziomie, a w sprzedaży kieruje się określonymi normami etycznymi. Jeżeli te wartości są Ci bliskie - dołącz do nas!
Jakie są główne zadania przedstawiciela ubezpieczeniowego
- Profesjonalny dobór ubezpieczenia do potrzeb klienta: biznesowego i indywidualnego.
- Sprzedaż ubezpieczeń indywidualnych: życiowych, grupowych oraz majątkowych.
- Opieka serwisowa nad klientami.
- Budowanie długofalowych relacji z klientami.
- Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych i zaplanowanych aktywności.
Możesz wybrać dwie ścieżki rozwoju w ramach współpracy z nami
1. Przedstawiciel ds. sprzedaży
– sieć oddziałowa
To przedstawiciel, z którym współpracujemy w bardziej elastycznej formie. Może płynnie łączyć aktywności zawodowe ze sferą prywatną. Obsługuje klientów indywidualnych i biznesowych. Ofertuje im zarówno ubezpieczenia życiowe (indywidualne i grupowe), jak i majątkowe (ubezpieczenia samochodu, mieszkania, turystyczne, itp.). Jego wynagrodzenie nie jest limitowane. Poziom zarobków zależy od jego inicjatywy i aktywności. Po około dwuletniej współpracy najlepsi sprzedawcy mają szansę osiągnąć zarobki ponad 20 000 zł. Wynagrodzenia najlepszych dochodzą nawet do 50 000 zł. Na tym stanowisku sprawdzą się osoby, które charakteryzuje umiejętność planowania pracy, samodyscyplina oraz orientacja na cel. Jest to jednocześnie ścieżka kariery, która wymaga dużego zaangażowania, zwłaszcza w pierwszym okresie pracy.
2. Przedstawiciel mobilny ds. ubezpieczeń
– Zespół sprzedaży mobilnej (ZSM)
Ten przedstawiciel ma kontakt głównie z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Do tych klientów kierujemy naszą ofertę ubezpieczeń grupowych. W ofercie przedstawiciel ma też ubezpieczenia indywidualne. Praca w Zespole Sprzedaży Mobilnej ma cechy wspólne z pracą typowych przedstawicieli handlowych, np. z branży medycznej czy FMCG. Na wynagrodzenie składa się część podstawowa oraz premiowa uzależniona od poziomu realizacji planu sprzedażowego. Na tym stanowisku przysługuje samochód służbowy oraz laptop z mobilnym internetem. Ta ścieżka kariery jest odpowiednia dla osób, które mają już doświadczenie w pracy w sprzedaży bezpośredniej. Umożliwia ona stabilne wejście do branży i poznanie specyfiki pracy w ubezpieczeniach.
Niezależnie od wybranej ścieżki rozwoju, naszym przedstawicielom proponujemy dostęp do pakietów medycznych na preferencyjnych warunkach, karty sportowe oraz możliwość ubezpieczenia się w pakiecie grupowym.
(sieć oddziałowa)
(Zespół sprzedaży mobilnej)
Kogo szukamy
Na stanowisko przedstawiciela ds. sprzedaży poszukujemy osób:
- z kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży lub obsłudze klientów (mile widziane są osoby z doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej),
- z minimum średnim wykształceniem (mile widziane jest wykształcenie wyższe),
- komunikatywnych i otwartych na potrzeby innych,
- zorientowanych na rozwój osobisty i konsekwentnych w dążeniu do celu,
- samodzielnych, z doskonała organizacją pracy,
- które potrafią budować długotrwałe relacje.
Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość technik negocjacji handlowych oraz sprzedaży.
Proces rekrutacji Przedstawiciela ds. Sprzedaży
Rekrutacja obejmuje kilka etapów, podczas których chcemy poznać Twoje doświadczenie, umiejętności i oczekiwania. Dla Ciebie to dobra okazja do poznania nas i zadania bardziej szczegółowych pytań. Spotkania przeprowadzamy również online.
Krok 1 Wysłanie CV | Krok 2 Spotkanie z menedżerem rekrutującym | Krok 3 Spotkanie z dyrektorem oddziału i menedżerem rekrutującym | Krok 4 Spotkanie ze specjalistą ds. rekrutacji |
Kogo szukamy
Na stanowisko przedstawiciela mobilnego ds. ubezpieczeń poszukujemy osób:
- z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej, najlepiej do klienta B2B,
- z minimum średnim wykształceniem (mile widziane jest wykształcenie wyższe),
- komunikatywnych i potrafiących budować długofalowe relacje z klientami,
- z wysoką orientacją na realizację wyznaczonych celów,
- z proaktywną postawą i profesjonalnym podejściem do wykonywanych zadań,
- które są ukierunkowane na rozwój własnych kompetencji i systematyczne poszerzanie wiedzy,
- ze znajomością obsługi pakietu MS Office na minimum dobrym poziomie,
- które posiadają prawo jazdy kat. B
Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość technik negocjacji handlowych oraz sprzedaży.
Proces rekrutacji Przedstawiciela Mobilnego ds. Ubezpieczeń
Rekrutacja obejmuje kilka etapów, podczas których chcemy poznać Twoje doświadczenie, umiejętności i oczekiwania. Dla Ciebie to dobra okazja do poznania nas i zadania bardziej szczegółowych pytań. Spotkania przeprowadzamy również online.
Krok 1 Wysłanie CV | Krok 2 Spotkanie z menedżerem rekrutującym | Krok 3 Spotkanie ze specjalistą ds. rekrutacji | Krok 4 Spotkanie z dyrektorem regionalnym i menedżerem rekrutującym |