Rzecznik Klienta UNIQA

 

Stawianie klienta w centrum to strategiczny cel UNIQA. Wspieramy, słuchamy i doradzamy naszym klientom. Dlatego postanowiliśmy powołać Rzecznika Klienta UNIQA. Ma on reagować w spornych sytuacjach między klientem a ubezpieczycielem, np. w przypadku wydania decyzji do odwołania, które nie satysfakcjonuje klienta. Będzie rozpatrywał wszystkie sprawy, i będąc w stałym kontakcie z klientem, rozwiązywał je. Chcemy, by klienci czuli się przez nas dobrze zaopiekowani - nawet w najtrudniejszych sytuacjach.
 

Sprawy sporne pojawią się zawsze, to normalne.

Powołanie funkcji Rzecznika Klienta to jasny sygnał, że chcemy, by w procesie reklamacji klient czuł, że chcemy mu pomóc.

Sporna sprawa to jeszcze nie konflikt, lecz szansa na lepsze rozwiązanie sytuacji i wyciągnięcie z niej wniosków na przyszłość. 

Skorzystaj z formularza kontaktu i wybierz temat: Rzecznik Klienta.