Portal używa plików cookies (tzw. ciasteczek).
Korzystając z serwisu internetowego www.uniqa.pl wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Przeczytaj
  1. Oswajasz

    Prowadzisz swój biznes. Znasz się na nim, jak mało kto. Poświęcasz mu dużo uwagi, energii i czasu. Chcesz spełnić oczekiwania klienta. On Ci zaufał,
    a Ty nie możesz zawieść.  W pewnym sensie, realizujesz maksymę Antoinego de Saint-Exupéry,
    o tym, że pozostajesz na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś.

  2. Jesteś Demiurgiem

    Jako przedsiębiorcza osoba, wierzysz, że wiele (lub w opcji dla zuchwałych - wszystko) zależy od Ciebie. Ty decydujesz, jak zarządzać swoją firmę, kogo zatrudnić, jak współpracować z partnerami, itd. Podejmujesz setki decyzji. Ekonomistka Noreena Hertz, uważa, że codziennie człowiek podejmuje ok. 230 decyzji dotyczących… żywienia. Z racji tego, że jesteś właścicielem firmy, śmiało możesz pomnożyć tę liczbę przez 50, 70 lub 100 razy. Przyznaj, że wynik robi wrażenie.

  3. Jakim jesteś przedsiębiorcą?

    Czy miewasz w swoim biznesie sytuacje, które podnoszą Ci ciśnienie we krwi? Jak reagujesz w stresujących momentach? Rozwiąż nasz QUIZ i sprawdź, co dla Ciebie najważniejsze jest w biznesie.

  4. Ćwiczenie pierwsze - warsztat samochodowy

    Prowadzisz warsztat samochodowy. Dowiadujesz się, że podczas naprawy Twój pracownik uszkodził bardzo drogi samochód klienta. Co robisz? 
    A) Jesteś zdenerwowany. W myślach złościsz się na pracownika. Potem dzwonisz do klienta i informujesz go o zdarzeniu. Prosisz go, aby zgłosił szkodę z AC.
    B) Jesteś spięty, jednak starasz się nie panikować. Ostatecznie informujesz klienta o zdarzeniu oraz o tym, że pokryjesz koszty naprawy i oferujesz samochód zastępczy tej samej klasy.
    C) Jesteś umiarkowanie spokojny. Przypominasz sobie, że posiadasz ubezpieczenie dla firmy. Dzwonisz do agenta lub wertujesz warunki OWU i sprawdzasz czy w takiej sytuacji Twoje ubezpieczenie działa.

  5. Ćwiczenie drugie - delikatesy

    Jesteś właścicielem osiedlowych delikatesów. Po przyjściu do pracy zorientowałeś się, że w wyniku nocnej przerwy w dostawie prądu, wszystkie mrożonki nadają się do wyrzucenia. Co robisz? 
    A) W duchu przeklinasz elektrownię, że cię nie poinformowała o planowanym wstrzymaniu dostawy. Z bólem serca prosisz pracownika, aby wyrzucił zepsuty towar. Drukujesz kartkę z informacją „Przepraszamy – brak towaru” i naklejasz ją na lodówkę. Myślisz – „Kiedyś się odkuję”.
    B) Potrzebujesz kilka godzin, aby dojść do siebie. Po czym wyrzucasz mrożonki i zamawiasz w hurtowni kolejną partię.
    C) Opanowujesz emocje i szukasz rozwiązania problemu. W tym celu zakupiłeś przecież polisę dla przedsiębiorcy. Dzwonisz do ubezpieczyciela z pytaniem jak zgłosić szkodę.

  6. Ćwiczenie trzecie - biuro księgowe

    Prowadzisz biuro księgowe. Klient informuje Cię, że zgubiłeś jego PIT, który powinien zostać dostarczony do urzędu skarbowego. W związku z tym klient musi zapłacić karę. Co robisz? 
    A) Informujesz klienta, że na pewno znajdziesz rozwiązanie. Potem, aby się uspokoić wypalasz pół paczki papierosów.  Zaczynasz szukać przepisów, które będziesz mógł wykorzystać, aby naprawić pomyłkę. 
    B) Jesteś zły na siebie. Jak mi, przyszłemu Jordanowi Belfortowi (Wilk z Wallstreet), mogła się przytrafić taka wpadka!? Po tygodniowej nieobecności w pracy, informujesz klienta, że zapłacisz karę.
    C) Nie denerwujesz się zbytnio. Na spokojnie kalkulujesz, które rozwiązanie będzie najlepsze w tej sytuacji. Po jakimś czasie przypominasz sobie, że posiadasz polisę z tytułu wykonywania zawodu. Zastanawiasz się czy to możliwe, abym otrzymał odszkodowanie za zgubiony dokument! 

  7. Jaki jest wynik Twojego QUIZU?

    Jeśli najczęściej wybieraną odpowiedzią na pytania była:
    • „A”  - można uznać, że starasz się kontrolować otaczającą rzeczywistość i zależy Ci na tym, aby Twój biznes był zawsze stabilny. Zła wiadomość jest taka, że klient nie jest dla Ciebie najważniejszy… A to przecież dla niego otworzyłeś swój biznes. 
    • „B” – to dowód, że klient jest dla Ciebie najważniejszy. To bardzo chwalebna postawa. Jednak dla Twojego biznesu, przejawy takiego prometeizmu mogą być kosztowne. 
    • „C” - możesz teraz śmiało sparafrazować zdanie wypowiedziane przez pewnego polityka - „Sabo, idź tą drogą!” Masz świadomość, że prowadzisz biznes odpowiedzialnie. Bierzesz pod uwagę zysk dla biznesu i klienta. Możesz być z siebie dumny. 

  8. Resztę zostaw nam

    Mamy nadzieję, że ten QUIZ potraktowałeś z przymrużeniem oka. Tak naprawdę, to, że wybrałeś częściej odpowiedź A i C, może niewiele znaczyć. Taka jest okrutna prawda. Bo my nie jesteśmy specjalistami od psychologii, ale od ubezpieczeń. Chcemy być z Tobą fair, dlatego Cię o tym informujemy.
    Chcemy Ci też przekazać, że wierzymy w moc ubezpieczenia firmy, dzięki której  będziesz mógł skupić się na tym, w czym jesteś najlepszy. Jeśli nam zaufasz, w czasie, gdy Ty będziesz zajęty ciągłym podejmowaniem decyzji oraz oswajaniem klientów, my zadbamy o Twoje bezpieczeństwo.

ubezpieczenie turystyczne na ferie zimowe
Rekomendowane ubezpieczenia

Rekomendowane produkty

Poznaj ubezpieczenia UNIQA proponowane specjalnie dla Ciebie:

Ręce przy stole roboczym

Twój BIZNES Plus

  • Ubezpieczenie dla małych i średnich przedsiębiorstw
  • Ochrona dostosowana do potrzeb firmy
Dowiedz się więcej
Fachowiec przy pracy

Bezpieczna Przyszłość

  • Grupowe ubezpieczenia na życie
  • Ochrona pracowników i ich bliskich
Dowiedz się więcej
Mężczyna w sportowym aucie ( kabriolet) z wyciągniętą ręką w lewym kierunku

Ubezpieczenie komunikacyjne

  • Kompleksowe ubezpieczenie Twojego auta
  • OC, AC, Assistance, NNW, Rehabilitacja
Dowiedz się więcej

<< Przewiń w dół

Przewiń w górę >>