Portal używa plików cookies (tzw. ciasteczek).
Korzystając z serwisu internetowego www.uniqa.pl wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zwiększona liczba szkód powstałych na skutek przejścia nad Polską orkanu "Grzegorz" uruchomiła szereg działań w UNIQA. Ich celem jest pomoc poszkodowanym klientom. Chcemy maksymalne skrócić czas rejestracji szkody oraz przeprowadzić poszkodowanego przez proces obsługi szkody w sposób jak najmniej angażujący. 

Jakie podjęliśmy działania, by pomóc poszkodowanym?

  • Zwiększona liczba konsultantów w UNIQA Contact Center

  • Oddelegowanie rzeczoznawców UNIQA z innych rejonów kraju na tereny, na których burze i nawałnice wywołały największe szkody

  • Obsługa większości szkód w drodze uproszczonej likwidacji

  • Masowe wypłaty zaliczek odszkodowań bezpośrednio po zgłoszeniu szkody 
    UNIQA na podstawie przeprowadzonego wywiadu telefonicznego lub przesłanej przez klientów dokumentacji zdjęciowej może zaproponować kwotę odszkodowania. 

  • Nie trzeba czekać na oględziny, samodzielnie można zrobić zdjęcia i zabezpieczyć mienie
    Po zgłoszeniu szkody (telefonicznie bądź za pośrednictwem formularza na www.uniqa.pl) nie ma konieczności oczekiwania na wizytę likwidatora technicznego. Poszkodowany po wykonaniu zdjęć, np. za pomocą telefonu komórkowego, może przystąpić do zabezpieczania mienia oraz do koniecznych remontów. Wykonane i przekazane do UNIQA zdjęcia będą pomocne w ustaleniu rzeczywistego zakresu strat, jakie zostały poniesione. 

  • Aplikacja UNIQA Smart do zdalnych oględzin za pomocą smartfona
    Dodatkowo do współpracy w likwidacji szkód, zostali zaktywizowani agenci UNIQA, którzy są najbliżej klientów. Agenci UNIQA mogą pomóc za pośrednictwem aplikacji UNIQA Smart i pokazać nam zakres szkód lub wykonać zdjęcia i wesprzeć w ten sposób obsługę klienta. Również klienci mogą sami skorzystać z aplikacji UNIQA Smart do wykonania zdalnych oględzin. 
    Obejrzyj film, żeby zobaczyć jak korzystać z aplikacji (film poniżej).
orkan grzegorz
uniqa smart

Jak działa aplikacja UNIQA Smart?

Skorzystaj z formularzy do zgłoszenia szkody przez internet

Zgłoś szkodę

Zadzwoń do UNIQA Contact Center i umów termin rozmowy telefonicznej z Opiekunem klienta.

801 597 597, 42 66 66 500 

Pon – pt: 8:00–19:00
Sb: 8:00–16:00

<< Przewiń w dół

Przewiń w górę >>