Portal używa plików cookies (tzw. ciasteczek).
Korzystając z serwisu internetowego www.uniqa.pl wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Kariera

Konsultant w Contact Center / Łódź


news-image

umowa zlecenie

Zakres obowiązków:

  • rejestracja szkód i świadczeń (mailowo, telefonicznie), 
  • kompleksowa obsługa informacyjna Klientów,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • Wysoka kultura osobista,
  • dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • dokładność i sumienność w działaniu,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • podstawowa znajomość obsługi pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • umowę zlecenie opartą na rozliczeniu godzinowym wraz z systemem motywacyjnym uzależnionym od wyników pracy,
  • szkolenia przygotowujące do stanowiska w ramach godzin pracy,
  • elastyczny grafik.

UNIQA, firma odpowiedzialna społecznie, prowadzi program „Równe szanse”.  

Jesteśmy otwarci na zatrudnienie i wspieranie osób z orzeczeniem niepełnosprawności.

Odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016 poz. 922)”, przez UNIQA TU S.A. i UNIQA TU na Życie S.A. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Gdańskiej 132, jako administratora danych. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych i ich poprawiania. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji w UNIQA.



<< Przewiń w dół

Przewiń w górę >>