Portal używa plików cookies (tzw. ciasteczek).
Korzystając z serwisu internetowego www.uniqa.pl wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Kariera

Konsultant w Contact Center / Łódź


14 stycznia 2016

news-image

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
•telefoniczna rejestracja szkód i świadczeń
•kompleksowa obsługa informacyjna Klientów
•kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami.

WYMAGANIA:
•wykształcenie minimum średnie
•wysoka kultura osobista, dobra dykcja, miły ton głosu
•bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
•dokładność i sumienność w działaniu
•umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku
•gotowość do pracy w systemie zmianowym
•znajomość obsługi pakietu MS Office.

MILE WIDZIANE:
•doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
•doświadczenie w pracy na stanowisku konsultanta w Call Center.

OFERUJEMY:
•umowa zlecenie oparta na rozliczeniu godzinowym wraz z systemem motywacyjnym uzależnionym od wyników pracy
•pracę w młodym, energicznym zespole
•możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych i awansu w ramach struktur UNIQA.


Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014 poz.1182 ze zm.)”.
UNIQA TU SA i UNIQA TU na Życie SA z siedzibą w Łodzi, przy ul. Gdańskiej 132, jako administrator danych informuje, iż Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

<< Przewiń w dół

Przewiń w górę >>