Portal używa plików cookies (tzw. ciasteczek).
Korzystając z serwisu internetowego www.uniqa.pl wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Kariera

Departament Centrum Klienta - Contact Center (Praktyki dla I i II roku)


28 kwietnia 2017

news-image

Departament Centrum Klienta
Contact Center

(miejsce praktyk: Łódź)

Zakres obowiązków: 
• rejestracja zgłoszeń szkód otrzymanych drogą korespondencji listowej i e-mailowej, telefonicznie, poprzez stronę www.uniqa.pl,
• archiwizacja dokumentów,
• indeksacja dokumentów.

Wymagania:
• obsługa komputera w tym: umiejętność obsługi poczty elektronicznej oraz szybkiego pisania na klawiaturze,
• znajomość pakietu MS Office.

Prosimy o przesyłanie zgłoszeń za pomocą formularza. 
Formularz znajduje się po przyciskiem APLIKUJ.

Odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016 poz. 922)”, przez UNIQA TU S.A. i UNIQA TU na Życie S.A. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Gdańskiej 132, jako administratora danych. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych i ich poprawiania. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji w UNIQA

<< Przewiń w dół

Przewiń w górę >>