Portal używa plików cookies (tzw. ciasteczek).
Korzystając z serwisu internetowego www.uniqa.pl wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

rzecznik

Rzecznik Klienta UNIQA

Stawianie klienta w centrum to strategiczny cel UNIQA.
Wspieramy, słuchamy i doradzamy naszym klientom.
Dlatego postanowiliśmy powołać Rzecznika Klienta UNIQA.
Ma on reagować w spornych sytuacjach między klientem a ubezpieczycielem,
np. w przypadku wydania decyzji do odwołania, które nie satysfakcjonuje klienta.
Będzie rozpatrywał wszystkie sprawy, i będąc w stałym kontakcie z klientem,
rozwiązywał je. Chcemy, by klienci czuli się przez nas dobrze
zaopiekowani - nawet w najtrudniejszych sytuacjach.


Dzień dobry,

nazywam się Marcin Pyka i jestem Rzecznikiem Klienta UNIQA. Sprawy sporne pojawią się zawsze, to normalne.

Powołanie funkcji Rzecznika Klienta to jasny sygnał, że chcemy, by w procesie reklamacji klient czuł, że chcemy mu pomóc.

Sporna sprawa to jeszcze nie konflikt, lecz szansa na lepsze rozwiązanie sytuacji i wyciągnięcie z niej wniosków na przyszłość.

Zapraszam do kontaktu

Skorzystaj z poniższego formularza kontaktu i wybierz temat: Rzecznik Klienta














Dziękujemy!

Wypełnij formularz

*Pole wymagane

usuń plik

Nie udało się wysłać formularza

Należy wprowadzić nowy kod z obrazka

Nie udało się wysłać formularza

Załączyłeś nieprawidłowy plik. Pamiętaj, prawidłowe formaty pliku to ".doc", ".docx", ".odt", ".pdf", ".txt", ".rtf", ".jpg", ".png", ".bmp". Maksymalna wielkość wszystkich przesyłanych plików to 10 MB.

Nie udało się wysłać formularza

Pola nie zostały poprawnie uzupełnione.

Nie udało się wysłać formularza

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie.

Opuszczasz nas?

Odwiedź nas na FB UNIQA Polska

x